Thursday, February 3, 2011

Bukala Minda Kita..

Selamt ptg..Ptg nh redup..Angin pun lembut menmpar pipiku yg gebu...
Sambil menghirup teh o panas..Tgn aku pun laju nk menaip sesuatu..
Hari nh bnyk benda yg aku sendiri terkejut..
Dan bnyk benda yang aku rse ade kebenarannya..
Aku bersyukur kerana aku rajin bkk internet search tentang
New World Order..
Aku nk cerita kat org, tp org selalu xpandang serius...
Kdg2 org perlekehkaan aku...
Aku pasti semua org dah mula sedar..
Tapi tak mahu terima hakikat kerana hakikat selalu perit...
Kenapa kta semua nk rse selesa dgn ape yang kita sudah ade?
Sedangkan nh semua permainan diorang..
Adakah kita penakut? Yup..memang..

Ok la..ade satu artikel yang sgt3 menarik dan secara spontan buat kita rse terdiam seketika..
Bawah nh link dia...
Bc jgn x bc.. :)

No comments: