Sunday, March 6, 2011

Mimpi Gigi Patah

Hype all..Lama sangat tak update blog nih..Sibuk jaga akak sakit..Hospital pulak line internetnye sangatlah 'laju'..hoh..Hmm cerita pasal hospital, dah banyak dah hospital yang aku dah pergi contohnya Hospital Johor, Puteri, Aminah, Ismail dan yang paling best hospital kat S'pore nama dia Gleneagles klu x silap..Akak aku sakit, so banyak hospital yang aku dah discover termasuk lah rumah-rumah orang yang buat rawatan alternatif..Aku doakan supaya dia cepat sembuh..amin...

Ok, berbalik pada tajuk entri..Kemarin aku dengan kawan serta senior di tempat kerja pergi shopping lepas habis kerja..Shopping hadiah untuk orang kahwin..Sampai rumah, solat isyak terus landing kat atas katil sebab xlarat sangat..Then tertido..Bila tido mimpi ngeri giler..Mimpi gigi aku sume jatuh berterabur..Hmm pagi esok bila tanya mak aku dia tanya aku balik " mimpi gigi atas ke bawah?" aku kata "semua".....mak cakap....

"Semalam balik rumah dah lewat, len kali berundur dulu beberapa langkah sebelum masuk rumah..pastu baca doa sikit, kalau x ade benda ikut awak masuk"

Pergh meremang bulu kat tengkuk bila mak kata gitu..Walaupun mak aku kata mimpi tu gangguan syaitan, tapi aku masih terpikir-pikir sampai sekarang..Aku pun search kat ustaz google..Search punye search aku jumpa..Mimpi orang patah gigi maksudnye akan kehilangan orang yang terdekat..Hampir semua yang aku search tu bagi jawapan yang sama..Bila aku tahu menda nh sangat lah mengganggu aku..Akak aku sakit, aku risaulah sangat..Jadi runsing..Tapi semua nih ketentuan Allah SWT, jadi aku berserah pada Nya..

Ada pendapat lain??Hmm`

1 comment:

Rose@Shada said...

selalunya mmg org tua2 akan kata beitu... tapi cuba berfikiran positif... insyallah takde apa yg berlaku...